نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نوروز پیروز..........

 درود و هزاران درود......... 

===================================== 

امشب برنامه ای از شبکه من و تو ۲ پخش شد به نام شروع یک امپراطوری : هخامنشیان 

برنامه در ۱ ساعت سعی در مرور چگونگی پیدایش و پایان کار این امپراطوری بزرگ داشت 

با تمام نواقص.........کمی و کاستی.............خیلی احساس خوبی داشتم که کشورمون به دست فراموشی سپرده نشده 

هر چند.............واسه مملکتی که مردمش به تاریخ خودشون اهمیت نمیدن و جومونگ براشون مهمتر از رستم دستان........... 

نباید بیش از این انتظار داشت............. 

انتظار اینکه ممالک دیگه بهمون احترام بزارن........ 

و تاریخ ما رو درست بیان کنن........... 

بگذریم......... 

این وبلاگ دچار فراز و نشیبهای بسیار زیادی شده........... 

اکثر بچه های گروه دیگه به روز نمیکنن............  

مقصر منم که با وجود مدیریت نتونستم وحدت رو حفظ کنم 

باری...........درخواست کوچکی داشتم از تمام خوانندگان این وبلاگ 

کسانی که هنوز قلبشون برای ایران میتپه......... 

بنویسید.............برای این وبلاگ مقاله بنویسید.......... 

با نام خودتون در وبلاگ درج میکنم 

و البته اگر همکاری شما ادامه دار بود دعوت میشید برای نوشتن مستقیم در وبلاگ 

از امروز میخوام وبلاگ رو دوباره احیا کنم......... 

نیاز دارم به کمک شما 

مقالات درباره ایران و نسلهای برتر این مرز و بوم باشه......... 

از بحثهای بی سرانجام پرهیز کنید.......... 

و راه حلهای مفید برای پشرفت و شکوفایی بدهید........ 

با سپاس.......... پاینده و شاد باشید

سارا 

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

ایران ما
کاش پاینده باشه همیشه

علی اکبر یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری سارا؟خوبی؟
سال نو رو تبریک می گم بهت .. امیدوارم سال پر برکتی داشته باشی
خوشحالم که دوباره برگشتی و می خوای باز شروع کنی ..
امیدوارم که بتونی موفق باشی
من که پایه بودم و هستم ... الانم هر کاری از دستم بربیاد می کنم یادم نرفته که اون اوایل قرار بود یه وبلاگ جون دار و قوی راه بندازیم که نشد اما اگه پایه باشی می تونیمم دوباره راه اندازیشم کنیم ...

تا بعد
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد