نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

ایران من.......

(( واسه ۳ دقیقه تو دلت راه بده   ما را  

تا من بهت نشون بدم  ایرانو رابطه ها رو  

اینا حرفای دیروز و امروز بر پا  

ایران شده اسیر یه ویروس مرگبار 

دیگه احتیاجی به حرفای سیاسی نداریم 

دیگه به دشمنای خارجی نیازی نداریم 

یک جنگ روانی حالا داخل ایران  

همه افتادیم به جون هم عاقل و دیوانه 

با تنی خسته کوفته خشکیده میری 

تا با مشکلات زندگی کشتی بگیری 

وقتی میبینیم هوای مشتی یارو ویاور  

وقتی رفتی میبندیم به فحش خواهر و مادر 

نگاه ما به همدیگر شده مثل قاتل  

توجه نمیکنیم دیگه به حس باطن 

دیگه دور و بر ما پر حزب باد 

هست باهات .اگر داشته باشی استفاده 

چه دخترا که تا میشنون اسم تاجر 

میگن این بهترین کس واسه ازدواج 

عشق چیه بابا ..این حرفا رو ولش 

عشقو دیدی برسون سلام ما رو  بهش 

چه پدرا که به زیر بار هزینه رفتن  

بچه ها فکر میکنن پدرا وزیر نفته 

هرکس اسم خودشو بغل کرده 

اینا پیشرفت نیست  

اینا عقب گرد )) 

(( ای داد از این همه بیداد  

خواهم که ز غم شوم آزاد 

از جور و ستم همه فریاد 

چون هستی من شده بر باد  )) 

........................ اینجا سرزمین و وطنمه......ایران تنها دلیل وجود بدنمه........ 

(( ای داد از این همه بیداد  

خواهم که ز غم شوم آزاد 

از جور و ستم همه فریاد 

چون هستی من شده بر باد  )) 

دیگه ترس برخورد و روابط ما  

داره کثیف تر میشه از هوای تهران  

برخی میگن که ایران یه قفس 

باید از اینجا بری تا بکشی یه نفس راحت 

میگن اینا توی وجودمون رفته ارثی 

ولی این بر میگرده به پول نفت و بنزین 

که باعث از نبودن امنیت مالی ..تو سختیها بکنیم پشت همو خالی 

ولی بیا جلو خودتو بساز میتونی 

چرا به خاطر پول همدیگرو قصاص میکنیم؟؟؟؟؟؟؟ 

هم وطن من به خدا هستم به صعود تو راضی 

پس بیا بشکنیم این خطوط موازی )) 

این ترانه بسیار زیبا از گروه یاس...........که با میکس اهنگی زیبا از افتخاری همراه...... 

فوق العادس..... 

گروهی که ارزش شنیدن رو دارن 

کاش یکم بتونیم به حرفاشون عمل کنیم