نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

ترانه .......میخوام برگردم ایران

دعا کنم با خدام  

میشنوی صدام 

میخوام برگردم ایرون (ایران)

رنگین بشم با رنگاش 

پاییز بشم با برگاش

برف روی شاخه هاش 

میخوام برگردم ایرون

تو خارهای بیابون  

ستاره بشم تو آسمون 

گندم بشم تو دشتاش 

سجده کنم به کوهاش 

یکی بشم با خاکمون   

 

میخوام برگردم ایرون  

سفر کنم به شهرم 

به شهر پر از مهرم  

ای خدا  

به شهری که بهارش  

سنبل و لاله زاره  

نسیم و بوی دریا سرود شالیزاره  

میخوام برگردم ایرون

تو خارهای بیابون  

ستاره بشم تو آسمون 

گندم بشم تو دشتاش 

سجده کنم به کوهاش 

یکی بشم با خاکمون  

 

سفر کنم به کوچه های خاکی

به دکه های بازار

سینه ریز و النگوی طلا

قالیچه های گلدار

 

می خوام برگردم ایرون  

با چشمون گریون  

بشورم غم دلها  

طلوع کنم با آفتاب  

با نور مهتاب بتابم  

به روی صحرا  

 

میخوام برگردم ایرون

تو خارهای بیابون  

ستاره بشم تو آسمون 

گندم بشم تو دشتاش 

سجده کنم به کوهاش 

یکی بشم با خاکمون  

  

( ترانه ای از خواننده ایرانی زا زا)  

-------------------------------------------------------------------- 

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ب.ظ


سلام وب خوبی . می دانی ؟
مزایای استفاده از سیستم وبلاگدهی شهر الکترونیک
1 - اختصاص یک آدرس سه حرفی کوتاه به هر وبلاگ
2 - هر روز یک قالب جدید
3 - ایجاد گالری عکس
4 - مدیریت ماژول های وبلاگ
5 - ایجاد فروشگاه
6 - فضای مجازی
7 - دو نوع ویراستار برای مطالب
8 - سرعت بالای وبلاگها
9 - ایجاد کلوپ های گفتگو
10 - مدیریت کلوپ ها توسط مدیر وبلاگ


عضویت فقط با دعوتنامه است ، اینم کد دعوتنامه ، تو هم با من بگو خداحافظ به اینجا
http://www.xeeus.com/online/free.invite.php?id=shima&pass=1

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام. لطفا بنویسید چطور می توانم به این ترانه دسترسی پیدا کنم و این ترانه را بشنوم. با احترم سارا

saba سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

bebakhshid man az koja mitunam in ahango gir biaram?hameja donbalesh gashtam nabud,mishe age darid upload konid?

سلام رفیق
چشم........سعی میکنم اینکارو بکنم........ولی سرعت نت خیلی پایین.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد