نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

ای وطن ای خاک پاکت سرمه چشمان من

ای وطن ای خاک پاکت سرمه چشمان من

ای سراپا وجودم عشق من ایمان من

 

جان من باد فدای خاک مهر افزای تو

مامن  مهر و صفا  بهتر زجان ایران من

 

کشور آزاد من  ای مامن  آزادگان

ای تو را باد فدا  هم جسم من  هم جان من

 

نیست مرا به جز نام تو هرگز بر زبان

ای وطن ای خاک پاکت سرمه چشمان من

--------------------------------------------------------------------------------

یادمه اولین بار که صفحات وب رو باز کردم سال ۷۹ بود.

اون زمان هنوز اینترنت در ایران چیز غریبی بود و خیلی از جوونها نمیتونستن ازش استفاده کنند

سال ۸۰ اولین وبلاگمو زدم.......

استفاده کاملا شخصی...... برای من حکم دفتر خاطرات رو داشت

همونطور که هنوز هم استفاده میکنم

بعد از ۸ سال حس میکنم باید کاری اساسی انجام بدم....

تشکیل یک گروه......

جمع کردن بچه های وب نویس که میدونن چی میخوان و اهداف والائی دارند

این وبلاگ اولین قدم من و دوستانیه که صمیمانه میخوایم گرد هم جمع بشیم

و قاطعانه در جهت سوق دادن جوانان این مرز و بوم برای شناساندن ایران و هویت ایرانی تلاش میکنیم

پیشاپیش دست یکایک دوستانم را بوسه میزنم........

و صمیمانه ترین سپاس  را نثار وجودشان میکنم

----------------------------------------------------------------------------------------------

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش

خوبه اگه خوب  بد اگه بد  مرده لای آدماش

دست من و تو باید این هرزه ها رو پاره کنه

کی میتونه جز من و تو درد ما را چاره کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

------------------------------------------------------------------------------

دوستان عزیز.......

نام وبلاگ برگرفته از مجله نسل برتر میباشد که طی ۵ سال گذشته به چاپ میرسید

ولی متاسفانه به دلایل نامعلوم و حمایت نشدن از جانب دولت بسته شد

مجله ای که در جهت کار افرینی و باز شناساندن ارزشهای ایرانی تلاش میکرد

اهداف ما در این وبلاگ نیز چنین است

تلاش برای احیا دوباره ارزشهای فراموش شده ایرانی ........

معرفی ایرانیهای موفق در داخل و خارج کشور

معرفی کتابهای ارزنده و موفق نویسندگان ایرانی

باز گوئی بخشی از تاریخ پر افتخار وطن

بحث و بررسی درباره چگونگی ارتقای فرهنگ میهن

اتحاد گروه ها و اقوام و افکار مختلف .......

ایجاد یک گروه بزرگ .......

--------------------------------------------------------------

من تمام سعی خودمو میکنم تا محیطی ارام........ امن و شاد ایجاد کنم

و از تمام مقالات دراین زمینه استقبال میکنم

------------------------------------------------------------

دوستان عزیز این توصیه ها رو به شدت جدی بگیرید ..........

در غیر اینصورت از گروه باید محترمانه خداحافظی نمائید

۱ـ در این وبلاگ هر گروه تعریف شده و اهداف خاص خود را دنبال میکند ....گروه یا گروهای خود را مشخص نموده و متمرکز بر همان باشید ...........

۲ـ رعایت کردن حدود .......و احترام به باقی افراد گروه الزامی می باشد ........

۳ـ این گروه مستقل از هر گروه سیاسی و مذهبی عمل کرده ......وابسته به هیچ گروه و مسلکی نمیباشد ........

۴ـاز بحثهای کنایه دار.... سیاسی.....و مذهبی جدا خود داری کنید....... عقاید هم فکران خود را محترم شمارید و از هرگونه توهین و استهزا خود داری فرمائید

۵ـ پایه و اصل این وبلاگ بر مبنای وطن پرستی و ایران دوستی است .........بنابراین قبل از سخن راندن لطفا فکر کنید ...و موضع خود را مشخص نمائید

۶ـ هدف بر ان است که در این وبلاگ ما جنبه های مثبت و داشته های میهن عزیز و سر افراز مان ایران را بررسی نمائیم........ ولی در صورت وجود انتقاد های سازنده همراه ارائه راه حل با روئی گشاده از ان استقبال میکنیم

۷- . سرانجام.........دوست عزیز ایرانی باش و به ایرانی بودن خود افتخار کن

به امید رسیدن به سرزمینی امن و آباد ....................

موفق باشید و شاد در پناه اهورا مزدا

نظرات 3 + ارسال نظر
ذهن پوچ دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ http://http:/sange-sabur.blogsky.com

سارا اونطوری که تو می گی در نمی یاد...مثلا بعضی جاها باید حتما بزرگ نوشته بشه واسه تاکید و . . .
البته هرجوری که تو راحتی چون کارگردان ما تویی... ولی به نظر این جانب بهتره که یه کم جدی ترش بگیریم... یه نفر کارش گذاشتن مطالب و هماهنگی های فونت و چی میدونم تزئین وبلاگ باشه همین جور کارایه گرافیکیش باشه اگه به همین منوال پیش بریم هرج و مرج فلج مون میکنه( باور نمی کنی خودت هم می بینی...)... یه نفر که به سرعت بالا دسترسی داره مدام از بلاگ backup بگیره...
راستش رو بخوای این قوانینی که شما اشاره کردی یه جوری آدم رو محدود می کنه...
من که پستم رو گذاشتم . . .
خلاصه من نمی دونم هر کاری خواست بکن...

[ بدون نام ] دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

فکر می کنم یه کم تند رفتم نوشته بودم : اگر نمی توانی قدمی به جلو برداری ؛ که عوضش کردم و این رو نوشتم...

ئشافش پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

salam sara jan khob kardi in mataleb ro gofti chon n tori mae ke aslsn to in barname haie siyasi nistim mitonim az saitet estefade konim lotfan hamin tori ke in veb ro siyasi nakardi hamin tori ham edame dede
.
.
.
.
.
mersi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد