نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نیایش

روی خاطرم به توست ای اهورا مزدا

که هر چه ستایش است از ان توست

با بازوانی گشاده و ذهنی فراخ و با تمامی قلبم . در روح ...تو را بزرگ میشمارم

به من بنگر

پروردگار عزیزم و رویم را شاد و تابناک گردان

دلم تو را خواهان است آن چنان که لهیب آتش اشتیاق اش هیچ گاه فرو نمیشیند .

تو ارزشندترین دارائی منی .

بزرگترین و والاترین

پر جذبه و عزیز تر از زندگی جسمانی ام و حیات روحانیم

شادی من در تو خلاصه میشود .پناهم توئی.

آرامش من از تو میگذرد . بگذار پیش از تو باشم و با تو و در تماشای تو

خاضعانه نماز برم

آئین زرتشت.اهنود . نخستین بخش گاتها.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام سارا جان
تبریک مخصوص برای این شروع زیبا
بهترین نام را برای وبلاگ انتخاب کردی
برایت از خدایم توفیق قدمهای استوار وموثر در راه رسیدن به اهداف والایی که برگزیده اید را خواهانم

مجنون از یاد رفته دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.loveshz.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست
عزیز و گرامی وبلاگ
خوبی داری ازش استفاده
کردم اگه موافق باشی با
هم تبادل لینک کنیم اگه
موافقی به وبلاگ من سر
بزن و منو با خبر کن
ممنونم از شما دوست
عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد